ژل ضد عفونی کننده دست

سه شنبه 23 ارديبهشت 1399
8:23
سعید رضازاده
ژل ضد عفونی کننده دست

بهترین ژل ضد عفونی کننده دست

ژل ضد عفونی کننده دست یکی از بهترین روش ها جهت کنترل از ورود ویروس می باشد. با توجه به این که این روزها بیماری کورونا سر تیتر تمام خبرها است و هموطنان نگرانی هایی در مورد این ویروس دارند، ژل ضد عفونی کننده دست را به شما معرفی می کنیم. در ادامه قصد داریم با شما در مورد چگونگی تولید ژل ضد عفونی کننده دست و فرمول ژل ضد عفونی کننده دست به همراه قیمت ژل ضد عفونی کننده و صد البته درمورد اسپری ضد عفونی کننده بینی و قیمت اسپری ضد عفونی کننده با شما صحبت کنیم.

انواع مارک های ژل ضد عفونی کننده دست:

  • ژل ضد عفونی کننده دست درمین
  • ژل ضد عفونی کننده دست kanz
  • ژل ضد عفونی کننده دست ساپونین

در ادامه طرز ساخت ضد عفونی کننده خانگی را به شما می آموزیم تا بتوانید شخصا خودتان در منزل یک ژل ضد عفونی کننده دست برای خودتان تولید کنید. در ادامه به شما می گویم که چه ترکیباتی در این ژل ها وجود دارد. حتی درمورد ژل ضد عفونی کننده دست درمین و ژل ضد عفونی کننده دست kanz و ژل ضد عفونی کننده دست ساپونین و درمورد تولید ژل ضد عفونی کننده دست و فرمول ژل ضد عفونی کننده دست و قیمت ژل زد عفونی کننده با شما بصورت مفصل صحبت می کنیم.

ژل ضد عفونی کننده دست چیست؟

ژل ضد عفونی کننده دست، یک مایع ضد عفونی کننده است که جایگزین خوبی برای شستن دستانتان با آب و صابون است. ژل ضد عفونی کننده نمونه های مختلفی دارد. نمونه های این ژل عبارت اند از ژل هایی که به شکل فوم هستند و محلول هایی که به صورت مایع تولید شده اند. عمومی ترین ژل ضد عفونی کننده دست محصولاتی هستند که به صورت ژل در بازار مشاهده می کنید. این ژل ها با فرمول هایی که در خود دارد به کمک شما آمده اند تا دستان شما را ضد عفونی کنند.

ژل ضد عفونی کننده دست

یکی از انواع ژل ضد عفونی کننده دست - ژل ضد عفونی کننده دست سافونین

توضیحاتی در مورد اینکه ژل ضد عفونی کننده دست چیست

ترکیبات ژل ضد عفونی کننده دست چیست؟

در ژل ضد عفونی کننده دست ترکیبات خاصی به کار نرفته است. منظور ما این است که تنها در این ژل ها مواد الکلیی مثل اتانول، پروپانول و ایزوپروپیل الکل به کار رفته تا در ضد عفونی کردن دستانتان به شما کمک کند. اما باید دقت کنید که برخی افراد سودجو ژل ضد عفونی کننده دست نامرغوب تولید می کنند که در این ژل ها از الکل صنعتی استفاده شده است. بنابراین هوشیار باشید و ژل ضد عفونی کننده دست را از داروخانه های معتبر تهیه نمایید.

ژل ضد عفونی کننده دست

ترکیبات ژل ضد عفونی کننده دست

توضیح در مورد ترکیبات و فرمول هایی که در ژل ضد عفونی کننده دست موجود است

مارک های ژل ضد عفونی کننده

خوب در این تیتر می خواهیم به انواع و مارک های ژل ضد عفونی کننده دست بپردازیم و انواع و مارک های ژل ضد عفونی کننده دست را به شما معرفی کنم. درواقع زمانی که از ژل ضد عفونی کننده دست که در زیر به شما معرفی می کنیم استفاده کنید، دیگر نیازی به شستن دستتان ندارید.

ژل ضد عفونی کننده دست

معرفی انواع مختلف ژل ضد عفونی کننده دست موجود در بازار

توضیح مختصر در مورد انواع ژل ضد عفونی کننده دست

ژل ضد عفونی کننده دست ساپونین

این ژل ضد عفونی کننده دست محصول شرکت ساپونین می باشد. این ژل ضد عفونی کننده دست در بسته بندی های 60 میلی لیتری و به صورت پماد در بازار عرضه می شود. زمانی که از این ژل ضد عفونی کننده دست استفاده می کنید، دیگر نیازی به آبکشی دستانتان ندارید. یعنی این که با استفاده از این ژل ضد عفونی کننده دست دیگر نیازی به شستن دستتان با آب و صابون نیست.

ژل ضدعفونی کننده دست ساپونین

یکی از انواع ژل ضدعفونی کننده دست - ژل ضدعفونی کننده دست ساپونین

معرفی و توضیح در مورد ژل ضد عفونی کننده دست ساپونین

ژل ضد عفونی کننده دست kanz

این ژل ضد عفونی کننده دست به همانند ژل ضد عفونی کننده قبلی در بسته بندی های 60 میلی لیتری و به صورت پماد در بازار عرضه می شود. زمانی که این محصول را استفاده می کنید، همانند محصول قبلی، نیازی به شست و شوی دستتان با آب و صابون نیست.

ژل ضد عفونی کننده دست kanz

یکی از انواع ژل ضدعفونی کننده دست - ژل ضدعفونی کننده دست kanz

معرفی و توضیحاتی در مورد ژل ضد عفونی کننده دست kanz

ژل ضد عفونی کننده دست درمین

این ژل ضد عفونی کننده دست نیز همانند دو ژل ضد عفونی کننده دست قبلی در بسته بندی 60 میلی لیتری و بصورت پماد عرضه می شود. جالب تر از آن این است که توسط هموطنان خودمان یعنی ایرانیان عزیز تولید شده است. زمانی که از این ژل ضد عفونی کننده دست استفاده می کنید نیازی به آبکشی و شستن دستان خود ندارید.

ژل ضد عفونی کننده دست درمین

یکی از انواع ژل ضد عفونی کننده دست - ژل ضد عفونی کننده دست درمین

معرفی ژل ضد عفونی کننده دست درمین

قیمت ژل های ضد عفونی کننده

به طبع هرچه بسته بندی ژل ضد عفونی کننده دست کوچکتر باشد قیمت آن پایین تر است. اما طبعا هر چه بسته بندی این ژل ها بزرگتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. بنابراین همانطور که در موضوعات قبلی خواندید ژل ضد عفونی کننده دست در بسته بندی های 60 میلی لیتری تولید می شوند. بنابراین می توانند قیمتی بین 6000 تا 10000 تومان داشته باشند. بنابراین از این موضوع نتیجه می گیریم که قیمت ژل ضد عفونی کننده دست بستگی به اندازه بسته بندی آن دارد.

ژل ضد عفونی کننده دست

معرفی قیمت ژل ضد عفونی کننده دست

توضیحاتی در مورد قیمت انواع ژل ضد عفونی کننده دست

اسپری ضد عفونی کننده بینی

خوب شاید برای شما سوال پیش بیاید که این موضوع چه ربطی به موضوع ژل ضد عفونی کننده دست دارد؟ در جواب باید گفت که همانطور که ژل ضد عفونی کننده دست یک ماده ضد عفونی کننده است، اسپری ضد عفونی کننده بینی نیز یک ماده ضد عفونی کننده است. این محصول یک اسپری بوده که باعت می شود بینی شما مرطوب شود. همچنین باعث ضد عفونی شدن بینی شما نیز می شود.

اسپری ضد عفونی کننده بینی

معرفی اسپری ضد عفونی کننده بینی

معرفی و توضیحاتی در مورد اسپری ضد عفونی کننده بینی

قیمت اسپری های ضد عفونی کننده بینی

در ابتدا باید به شما بگویم که این اسپری ها در بسته بندی حدودا 20 میلی لیتری تولید می شوند. در مورد قیمت اسپری ضد عفونی کننده بینی باید گفت که، قیمتی حدود 32000 تومان دارند.

اسپری ضد عفونی کننده بینی

قیمت اسپری ضد عفونی کننده

توضیحاتی در مورد قیمت اسپری ضد عفونی کننده بینی

چگونه ژل ضد عفونی کننده خانگی تولید کنیم؟

برای تولید ژل ضد عفونی کننده دست و ساخت ضد عفونی کننده خانگی، به فرمول ژل ضد عفونی کننده دست که در زیر به شما ارائه می دهیم نیاز دارید:

  1. 2.3 فنجان الکل
  2. 1.3 لیوان ژل آلوئه ورا خالص
  3. 8 تا 10 قطره روغن ضروری مانند میخک، دارچین و یا نعناع

ژل ضد عفونی کننده دست

طرز ساخت ژل ضد عفونی کننده خانگی

توضیحاتی در مورد طرز ساخت ژل ضد عفونی کننده دست

نحوه ساخت

ابتدا ژل آلوئه ورا و الکل را در یک ظرف بریزید و خوب مخلوط کنید تا مخلوط شما، صاف و یک دست بشود. سپس روغن ضروری را به آن به صورت قطره قطره و در هنگام مخلوط کردن، اضافه کنید. توجه داشته باشید که حداقل 8 قطره روغن باید به آن اضافه شود. سپس خواهید دید که ژل ضد عفونی کننده دست شما آماده مصرف است.

ژل ضد عفونی کننده دست

نحوه تهیه ژل ضد عفونی کننده دست

اموزش تهیه ژل ضد عفونی کننده دست خانگی

جمع بندی در مورد ژل ضد عفونی کننده دست

در آخر بعد از تمام این توضیحات، به شما دوستان گرامی باید بگوییم که این ویروس خطرناک جان بسیاری از هموطنانمان را گرفته است. به شما توصیه می کنم که در خانه بمانید و به هیچ عنوان از خانه خود بیرون نیایید و هر کدام از ژل ضد عفونی کننده دستی را که خواستید تهیه کنید و حتما حتما از آن استفاده کنید. بنابراین تا می توانید در نظافت شخصی خود کوشا باشید و تا می توانید دستان خود را ضد عفونی کنید.

سخن پایانی من

اگر به هر دلیلی از بوی بد و نامطبوع ژل ضد عفونی کننده دست آزرده خاطر هستید و یا به آن ها آلرژی دارید به شما توصیه می کنیم که خودتان به صورت خودکفا ژل ضد عفونی کننده دست تولید کنید. حتی اگر هم از مواد شیمیایی خوشتان نمی آید با ساخت ضد عفونی کننده خانگی می توانید از شر مواد شیمیایی نیز خلاص شوید. علاوه بر آن به شما توصیه می کنم که اگر ژل ضد عفونی کننده دست خانگی تولید کردید، به صورت مداوم از آن استفاده کنید. در آخر یادتان باشد که زمانی این ویروس شکست می خورد که همه ما با هم متحد باشیم.


[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به sarjoo98 است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]